WOLFFKRAN Norge AS ser etter en daglig leder som ønsker å bygge opp og utvikle bedriften videre for å ta nye markedsandeler i et spennende marked. Vi ser etter deg som har glød og arbeidslyst og som nå ønsker en utfordring, der du får muligheten til å skape noe sammen med ansatte og eiere. Du har sterk gjennomføringskraft og pågangsmot. Du er ikke redd for å bidra også operativt og klar for å legge ned mye arbeid sammen med de ansatte.
Daglig leder har stor arbeidskapasitet og du gir deg ikke før du har nådd målene du har satt for bedriften. Du er handlekraftig og setter idéer ut i handling. Du er åpen og direkte samtidig som du er god til å lytte til andre, for å komme frem til de beste løsningene.
Det er viktig for deg at de ansatte trives og er stolte av arbeidsplassen sin. Derfor vil du jobbe for at de ansatte skal ha en trygg og sikker arbeidsplass. Du tar gjerne imot gode ideer og innspill fra alle for å skape eierskap og trivsel.
WOLFFKRAN Norge AS har i dag gode kundeforhold som skaper en solid plattform for virksomheten. Nærhet til kundene og kunnskap om lokale forhold sørger for at både nye og etablerte kunderelasjoner ivaretas på en best mulig måte. Kundene er hovedsakelig på østlandet, Buskerud, Vestfold, Telemark og Agder fylkene.
Daglig leder rapporterer til styreleder som sitter i Tyskland.
Følgende arbeidsoppgaver som ligger i stillingen utover Daglig leder rollen:
Som salgs- og markedsansvarlig vil du ha sentral rolle i arbeidet med å utvikle og befeste selskapets posisjon som leverandør, og ha ansvaret for å ivareta selskapets interesse i salg og utleie. Sammen med deg har du kompetente medarbeidere, samt et aktivt nettverk i konsernet i ledende posisjoner som er klar til å hjelpe til.
Planlegging og gjennomføring av salgs- og markedsaktiviteter, herunder utvikling/produksjon av profileringsmateriell i tråd med konsernets overordnede profil.
Vi tilbyr:
... - En interessant, spennende, meget variert og utfordrende stilling i en virksomhet med stort vekstpotensial
- Utfordringene og mulighetene det innebærer å videreføre etablering av en ny virksomhet
- Sentral rolle i en virksomhet og et konsern med store ambisjoner for fremtiden
- Engasjerte, motiverte og dyktige medarbeidere
- Stor grad av frihet og selvstendighet innenfor avtalte og klart definerte rammer
- Et kollegialt nettverk i konsernet
- Konkurransedyktige betingelser
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
- Være en motiverende, og god leder for vårt team av medarbeidere
- Ivareta det overordnede ansvaret for driften av virksomheten
- Skape gode kundeopplevelser og høy kundetilfredshet
- Fremstå som en positiv og resultatskapende ressurs internt og ut mot virksomhetens kunder
- Identifisere og utnytte nye markedsområder gjennom god markedsforståelse og kreativitet
- Kontinuerlig forretningsutvikling i tråd med endringer og nye muligheter i bygg- og anleggsbransjen
- Sørge for god ledelse gjennom aktiv tilstedeværelse og utvikling av virksomhetens aktiviteter og medarbeidere
- Drive virksomheten i samsvar med krav og forventninger fra våre kunder, medarbeidere, eiere og offentlige myndigheter
Vi ser etter deg som:
- Er resultat- og måldrevet med fokus på kvalitet og positive kundeopplevelser
- Er en motiverende teambygger som er dyktig til å forankre beslutninger og realisere mål gjennom andre
- Har god forretnings- og økonomiforståelse kombinert med gode kremmeregenskaper
- Er en trygg, tillitsskapende og positiv lagspiller som fokuserer på å skape gode kunderelasjoner, trivsel og varige verdier
- Har en strukturert, planmessig og målrettet arbeidsmetodikk
- Har stor grad av beslutningsdyktighet og gjennomføringsevne
- Trives i en lederrolle, og motiveres av å gjøre andre gode
Ønskede kvalifikasjoner og bakgrunn:
- Ledererfaring fra bygg og anleggsbransjen, maskin og industriell virksomhet ol
- Relevant erfaring med resultat- og personalansvar
- Interesse og nysgjerrighet for å tilegne deg produktkunnskap
- Du har et ønske om å bygge opp og utvikle noe og trigges av utfordringer
Personlig egnethet har stor verdi, så ikke nøl med søke, selv om du ikke sjekker av på alle kvalifikasjonene!
Vi tilbyr en utfordrende, selvstendig og attraktiv stilling i et uformelt miljø, som er inne i en spennende og positiv utvikling. Med stillingen følger en konkurransedyktig lønnspakke for den rette kandidaten. Det vil selvsagt bli en solid opplæringsperiode.
Søknadsfristen er 26. januar 2025. Alle vil få svar og vil bli kontaktet forløpende frem til søknadsfristen. Alle søknader behandles konfidensielt.
Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte Senior Advisor i Randstad: Beate Hæhre Jørgensen på 400 21 492 eller beate.jorgensen@randstad.no. Vi kontakter søkere fortløpende fra 6. januar og frem til søknadsfristen. Kandidater inviteres til personlige intervjuer i Randstad sine lokaler i Dr. Hansteins gate 13, 3044 Drammen.
Vi benytter oss av Semac bakgrunnssjekk for å sikre en kvalitetssikker prosess.