Trolle Care A/S er i gang med å etablere seg i Norge og vi søker nå en Driftsleder sykepleietjenester!
Om stillingen
Trolle Care har siden 2014 bygd seg opp til å bli en betydelig aktør innen det private hjemmesykepleie markedet i Danmark. Selskapet kan i dag tilby sine tjenester over hele Danmark og i løpet av 2025 skal man etablere seg i Norge. Som driftsleder vil du bli en nøkkelperson i videreutviklingen av vårt veletablerte konsept og du vil få ansvar for oppbyggingen og den daglige driften av Oslo-kontoret.
...
Stillingen gir deg stor frihet til å ta beslutninger, handle raskt og utvikle løsninger. Vi søker derfor deg som har kommersiell erfaring og/eller forståelse, du liker hektiske dager og du vil bli med på et spennende reise for selskapet i Norge.
Arbeidsoppgaver:
- Sikre den daglige driften av kontoret i Norge
- Planlegge og gjennomføre kundebesøk for behovsavklaring, med påfølgende matching av riktig medarbeider(e) til oppdraget
- Sikre gode kundeprosesser
- Rekruttere og ansette dedikerte sykepleiere og personlige assistenter m.m.
- Salg av helse- og servicefaglige tjenester
- Sikre høy kvalitet, compliance og profesjonalitet herunder struktur og innføring av gode verktøy og systemer
- Budsjettansvar
Ønskede kvalifikasjoner:
- BSc i sykepleie eller annen relevant helsefaglig bakgrunn
- Meget god kommersiell forståelse, gjerne med erfaring fra privat sektor
- Ledererfaring
- Du har god tallforståelse / Profit & Loss forståelse
- Du er en dyktig kulturbygger med gode og sunne verdier
- God forståelse og kunnskap innen digitale tjenester og IT verktøy
- Du disponerer bil og har førerkort kl B
Ønskede personlige egenskaper:
- Du setter stolthet i å være profesjonell til fingerspissene
- Du er selvstendig, tar ansvar og eierskap for dine oppgaver
- Du motiveres av entreprenørskap, er kreativ og løsningsorientert
- Du setter pris på struktur, orden og god organisering
- Du trives med en variert og hektisk hverdag
- Du motiveres av frihet under ansvar / autonomi
Vi kan tilby deg:
- Varierte og spennende hverdager - du vil være med på å bygge opp en virksomhet
- En arbeidsplass som stiller krav, men som også har høyt under taket og nærhet i relasjoner
- Høy grad av psykologisk trygghet, med stort fokus på trivsel og arbeidsglede
- Grundig opplæring og støtte for at du skal lykkes i rollen (kurs og opplæring i Danmark)
- Kompetent og støttende back-office (fra hovedkontoret i Hellerup)
- Konkurransedyktige betingelser, inkludert pensjon, helseforsikring og bonusordning
Hvis du har spørsmål om stillingen, er du velkommen til å ta kontakt med vår eksterne rekrutteringsrådgiver, Jon Bjørbekk, i Randstad Care Rekruttering på telefon 95211580.
Ønsket oppstart i stillingen er Q2/Q3 2025.