Er du klar for å bli en del av et kollegialt team og bidra til å skape fantastiske kundeopplevelser?
Som samarbeidspartner med Sparebanken Vest ønsker vi å komme i kontakt med Bergens dyktigste kundeveiledere som brenner for en karriere innen bank og finans. Vi søker derfor engasjerte og serviceinnstilte kundekonsulenter for fremtidig oppdrag hos Sparebanken Vest. Som kundekonsulent vil du være den første kontakten for våre kunder, bidra til å løse utfordringer og sikre positive kundeopplevelser. Vi tilbyr en fleksibel arbeidsmodell og et hyggelig arbeidsmiljø der din utvikling og vekst er viktig for oss.
...
Hva får du hos oss?
Vi tilbyr et stimulerende og inkluderende arbeidsmiljø med muligheter for faglig og personlig vekst. Du vil få muligheten til å samarbeide med et team av dedikerte kolleger, og vi legger stor vekt på å skape et godt arbeidsfellesskap. Du vil jobbe i 100% stilling i et selskap som tilbyr konkurransedyktig lønn, gode vilkår og ansattfordeler. Det er i tillegg svært gode interne muligheter for flinke folk.
Hva innebærer rollen?
Du vil besvare og behandle innkommende henvendelser fra kunder på telefon, chat og e-post innenfor områdene dagligbank, lån og sparing. Du vil bidra til å opprettholde definerte serviceparametere, holde deg oppdatert innenfor relevante fagområder, og løse mest mulig i første kontakt. Veiledning i selvbetjening vil også være en del av dine oppgaver. Du vil jobbe innenfor gjeldende lovgivning, regelverk og bankens etiske retningslinjer. Som kundekonsulent inngår du i en skiftordning i tidsrommet 07-23.
Nøkkeloppgaver
- Kundesupport førstelinje innenfor dagligbank, lån og sparing.
- Besvare og behandle innkommende henvendelser fra kunder på telefon, chat og e-post.
- Bidra til å opprettholde definerte serviceparametere (f.eks. servicegrad, KTI).
- Holde seg oppdatert innenfor relevante fagområder.
- Løse mest mulig i første kontakt; veiledning i selvbetjening.
- Arbeide innenfor gjeldende lovgivning, regelverk og bankens etiske retningslinjer.
- Bidra til å skape Norges beste kundeopplevelser.
- Andre oppgaver som faller naturlig i rollen.
Hvem er du?
Vi ser etter deg som har utdanning på Bachelornivå, men relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning. Du er proaktiv og kundeorientert,og har et fokus på å skape gode kundeopplevelser. Du lytter aktivt, finner gode individuelle løsninger og er lærings- og endringsvillig. Videre har du stor arbeidskapasitet og trives i et hektisk miljø. God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne på norsk og engelsk er viktig, og det kan være en fordel med erfaring med veiledning i bruk av digitale løsninger.
I korte trekk
- Bli med i et kollegialt team og skap fantastiske kundeopplevelser
- Konkurransedyktige betingelser og gode ansattfordeler
- Fleksibel arbeidsmodell i skiftordning
- Varierte oppgaver innen kundesupport (telefon, chat, e-post)
- Muligheter for vekst og utvikling
- Du har fortrinnsvis bachelorgrad og/eller relevant erfaring
- Vi ser etter deg som har høyt kundefokus, er effektiv og løsningsorientert
Vi ser frem til å motta din søknad! Selv om vi ikke har en fast deadline, oppfordrer vi deg til å søke snarest.