Til å hjelpe vår kunde Kraemer Maritime med sommeravviklingen, ser vi etter deg som har fokus på kunden og gode rutiner for oppfølging og gjennomførelse.
Kraemer Maritime AS leverer varer og tjenester til det nasjonale og internasjonale
offshoremarkedet og skipsflåten. Vi er i dag vel 75 ansatte fordelt på avdelinger i Oslo,
... Stavanger, Bergen, Ålesund, Kristiansund, Tromsø, Hammerfest og Kirkenes. Les gjerne mer på www.kraemer.no.
Som ordrebehandler hos Kraemer Maritime er du en viktig del av et selskap som har som mål om å være den foretrukne leverandør av logistikktjenester, forbruksvarer og utstyr, til Cruise-, Tank-, Offshore- og fiskeflåte, lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Dine arbeidsoppgaver vil i hovedsak være håndtering av ordrer via vårt ordresystem, per e-post og telefon.
Vi tror du vil ha gode forutsetninger for å komme lett inn i oppgavene dersom du har jobbet innen administrasjon eller kanskje har valgt administrasjon som utdanningsløp. Du må trives med å yte service, ha lett for å lære nye systemer og kunne kommunisere godt, både på norsk og engelsk.
Arbeidstider: Mandag - fredag, 08:00 - 16:00
Varighet: Starten av juni - midten av august
Vi kan tilby en arbeidshverdag hvor du får eierskap til hele prosessen og følger kunden fra bestilling til leveranse. Det er derfor viktig at du evner å ha orden og struktur i ditt arbeid, samtidig som du trives med kundekontakt og oppfølging.
Hos Kraemer Maritime kommer du til et veletablert og uformelt arbeidsmiljø med gode betingelser. De sitter i flotte og nye lokaler i Minken Næringspark i Ramfjord, knappe 15 minutter kjøring fra Tromsdalen.
Vil du bygge CV hos et selskap i vekst? Da ser vi frem til å høre fra deg!
Spørsmål om stillingen kan rettes til rekrutteringsrådgiver i Randstad, Christiane Vines.
Søknader behandles fortløpende og alle søkere vil få en tilbakemelding