For vår spennende kunde innen olje & gass, søker vi nå en prosjektkoordinator med evne og vilje til å jobbe i et hektisk miljø. Du blir en del av et godt etablert team i et spennende internasjonalt selskap i vekst. Her er det spennende muligheter for deg som ønsker å gi ditt ytterste for å yte service for kunder og kollegaer.
Stilling: Fulltid
...
Oppstart: 11.03.2025, varighet ut mars 2026.
Arbeidssted: Sandslimarka
Arbeidstid: Man - fre, 08:00-16:00
Hva kan vi tilby?
Som ansatt hos Randstad får du fast ansettelse og tett oppfølging fra din personlige rådgiver, samt tilgang til en rekke ansattfordeler. Du får muligheten til å bygge unik erfaring gjennom arbeid i ulike bransjer, og et vikariat eller engasjement kan ofte føre til fast jobb. I tillegg kan du glede deg over trivelige lokaler og kollegaer, gratis parkering og en god kantineordning.
Hva skal du gjøre?
- I denne rollen vil du ha ansvaret for å levere generell administrasjonsstøtte til prosjektet og prosjektledelsen. Dine hovedoppgaver vil inkludere, men ikke være begrenset til, å være ansvarlig for oppstart og etablering av prosedyrer og systemer i tråd med de administrative kravene i prosjektet/kontrakten.
- Du vil også ha ansvaret for å vedlikeholde interne og eksterne kommunikasjonsplattformer som SharePoint og Teams. I tillegg vil oppgavene dine omfatte etablering av korrespondansearkivsystemer, maler, og distribusjonslister, samt håndtering av inn- og utgående klientkorrespondanse.
- Organisering av dokumenter som organisasjonskart, ferielister, kontaktlister, presentasjoner og rapporter vil være en viktig del av dine ansvarsområder. Videre skal du sikre mobilisering og demobilisering av prosjektpersonell, bedriftsgodkjenning av prosjektpersonell og administrasjon av IT-tilgang.
- Du vil spille en sentral rolle i utarbeidelsen og administrasjonen av kontorplasser, samt tilgang til bygninger og kontorområder. I tillegg vil du bli utfordret til å utarbeide presentasjoner og andre skriftlige dokumenter av høy kvalitet.
- Hvis du er en selvstendig og proaktiv kandidat med solid erfaring innen administrativ støtte, gode organisatoriske ferdigheter og evnen til å håndtere flere oppgaver samtidig, oppfordrer vi deg til å søke. Dersom du trives i et dynamisk miljø og har kompetanse innen prosjektadministrasjon, vil du finne denne rollen utfordrende og givende.
- I denne rollen må du beherske flytende norsk og engelsk.
(NB! Det haster med å få personen på plass), søkere med mulighet for oppstart 11.03.2025 vil bli prioritert!