Ingeniør Ivar Pettersen fortsetter sin vellykkede satsing på brannvarsling! ...
om stillingen
Ingeniør Ivar Pettersen fortsetter sin vellykkede satsing på brannvarsling! ...
Hvordan er arbeidshverdagen som servicetekniker?
Som servicetekniker hos TEGG Service vil du ha en variert arbeidshverdag, med hovedfokus på service, årskontroller, kundeoppfølging og mersalg. Du vil blant annet utføre utskiftninger og utbedringer på brannalarmanlegg. Videre vil du dokumentere og rapportere etter utført jobb. Dine arbeidsoppgaver vil variere fra oppdrag på barnehager gjennom Oslobyggs rammeavtale, til service og årskontroller på kontor- og næringsbygg. Jobbene fordeles av koordinator eller serviceleder, men teknikerne avtaler direkte med kunden når kontrollen eller servicen skal gjennomføres. Som tekniker vil du ha stor frihet til å planlegge arbeidsdagen din selv. Serviceleder er operativ leder for teknikerne, mens avdelingsleder har personalansvaret.
Bli bedre kjent med din fremtidige leder og avdelingen i videoen øverst i annonsen.
Ansvarsområder og sentrale arbeidsoppgaver:
Kvalifikasjoner:
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter en strukturert og nøyaktig tekniker som følger prosedyrer og dokumenterer arbeidet sitt grundig. Du bør være teknisk nysgjerrig og løsningsorientert, med evne til å forstå elektriske systemer og feilsøke på en praktisk og effektiv måte. Det er en fordel om du er selvstendig og ansvarsbevisst, ettersom du vil jobbe en god del selvstendig. Jobben innebærer noe fysisk arbeid, så du bør ha god fysisk utholdenhet. Videre ser vi etter deg som har gode kommunikasjonsevner og effektivt kan forklare tekniske løsninger til ulike målgrupper og yte utmerket kundeservice.
Du vil bli tatt godt imot og få nødvendig opplæring for å føle deg trygg i din nye rolle. Ingeniør Ivar Pettersen er opptatt av å støtte din faglige utvikling, og for den rette kandidaten kan vi tilby relevant kursing og etterutdanning. Vi har også et godt sosialt miljø med regelmessige aktiviteter i løpet av året. Har du noen forslag til hva vår neste aktivitet bør være?
Ingeniør Ivar Pettersen fortsetter sin vellykkede satsing på brannvarsling!
TEGG Service avdelingen ble etablert i 2007 og har raskt blitt anerkjent som en ledende aktør innen internkontroll elektro, elektrotermografi og installasjon av brannalarm. Satsingen på brannalarm er en del av Ingeniør Ivar Pettersens langsiktige strategi og vekstplaner. I dag består avdelingen av 30 engasjerte medarbeidere fordelt på våre lokasjoner i Oslo og Drammen. Servicelederne beskriver TEGG-avdelingen som et sterkt fagmiljø, med gode sparringspartnere og driftige mennesker som opplever jobben sin som meningsfull. Som servicetekniker hos oss vil du være med på å sikre verdier og skape en tryggere hverdag.
Hvordan er arbeidshverdagen som servicetekniker?
Som servicetekniker hos TEGG Service vil du ha en variert arbeidshverdag, med hovedfokus på service, årskontroller, kundeoppfølging og mersalg. Du vil blant annet utføre utskiftninger og utbedringer på brannalarmanlegg. Videre vil du dokumentere og rapportere etter utført jobb. Dine arbeidsoppgaver vil variere fra oppdrag på barnehager gjennom Oslobyggs rammeavtale, til service og årskontroller på kontor- og næringsbygg. Jobbene fordeles av koordinator eller serviceleder, men teknikerne avtaler direkte med kunden når kontrollen eller servicen skal gjennomføres. Som tekniker vil du ha stor frihet til å planlegge arbeidsdagen din selv. Serviceleder er operativ leder for teknikerne, mens avdelingsleder har personalansvaret.
...
Ansvarsområder og sentrale arbeidsoppgaver:
Kvalifikasjoner:
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter en strukturert og nøyaktig tekniker som følger prosedyrer og dokumenterer arbeidet sitt grundig. Du bør være teknisk nysgjerrig og løsningsorientert, med evne til å forstå elektriske systemer og feilsøke på en praktisk og effektiv måte. Det er en fordel om du er selvstendig og ansvarsbevisst, ettersom du vil jobbe en god del selvstendig. Jobben innebærer noe fysisk arbeid, så du bør ha god fysisk utholdenhet. Videre ser vi etter deg som har gode kommunikasjonsevner og effektivt kan forklare tekniske løsninger til ulike målgrupper og yte utmerket kundeservice.
Du vil bli tatt godt imot og få nødvendig opplæring for å føle deg trygg i din nye rolle. Ingeniør Ivar Pettersen er opptatt av å støtte din faglige utvikling, og for den rette kandidaten kan vi tilby relevant kursing og etterutdanning. Vi har også et godt sosialt miljø med regelmessige aktiviteter i løpet av året. Har du noen forslag til hva vår neste aktivitet bør være?
vi er her for å hjelpe deg og svarer gjerne på spørsmål
Vi holder deg oppdatert når vi publiserer lignende stillingsannonser
Takk for at du har valgt å abonnere på stillingsvarsler